Voorwaarden
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:
- Zendingen die door de brievenbus passen (kleiner of gelijk aan 38 x 26,5 x 3,2 cm) moeten aangemeld worden als briefpost (hierbij krijgt u ook een Track and trace nummer). NIET ALS BRIEVENBUSPAKJE OF PAKKET!
- Artikelen die maar eenmaal gebruikt kunnen worden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld screenprotectors.
- Artikelen van merkproducten (geen DrPhone) waarvan de verpakking beschadigd of incompleet is. - Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
- Artikelen die wegens hygiënische redenen niet meer gebruikt kunnen worden (m.u.v. het geval dat het product defect is bij aankomst). Denk hierbij aan in-ear oordoppen. De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Zendingen die door de brievenbus passen (kleiner of gelijk aan 38 x 26,5 x 3,2 cm) moeten aangemeld worden als briefpost (hierbij krijgt u ook een Track and trace nummer). Niet als brievenbuspakje of pakket aanmelden!
- De verpakking van de geretourneerde artikelen mag niet beschadigd zijn. - Je krijgt 6 maanden garantie bij ons. Na de garantie periode kun je contact met ons opnemen voor eventueel hulp of een nieuw product met korting.
- Het product mag niet gebruikt zijn. Zowel de verpakking als het product moeten in nieuwstaat verkeren.
- Mocht u een vervangend artikel willen, dan kunt u dit vermelden in de retourreden. - Oordopjes ( in verband met hygiëne).
- Producten zoals screenprotectors en tempered glazen. - Producten waarvan de zegel van verbroken is - Producten waarvan de verpakking niet meer intact is.
- Producten waarvan de software persoonsgebonden is (o.a. LUXWALLET , Flashdrives) - Producten die gebruikt zijn (u heeft wel recht op vervanging of reparatie binnen uw 30 dagen retourrecht)
De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:
- Bij producten die als defect worden aangegeven bij retour ,wordt het artikel vervangen of gerepareerd. Deze wordt automatisch met overleg direct voor u geruild voor een nieuwe of gerepareerd. Let op: Bij producten zoals glazen screen protectors niet de stickers eraf halen en vervolgens weer erop plakken. Deze dient van te voren goed te worden bekeken of deze voor de juiste model is. Als dit niet gebeurd en hij komt gebruikt terug wordt de retour helaas niet geaccepteerd en krijgt u van ons een nieuwe opgestuurd. Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zetten van (glazen) screen protectors. Dit is op eigen initiatief. Als u niet zeker bent van uw zaak laat dit dan ook door iemand anders zetten die er ervaring mee heeft dit in verband met bubbels die op uw glas kan blijven zitten.
Let op: De volgende producten zijn ook uitgesloten voor retour: - artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Het product moet in originele staat zijn zonder beschadigingen aan het product. Het product moet zo snel mogelijk worden verstuurd naar het volgende adres: Homerusplein 1, 1363 SZ Almere Indien deze niet wordt verstuurd gaan we ervan uit dat u het artikel houdt.
Bij DrPhone krijg je 6 maanden garantie op alle artikelen. Mocht er bij normaal gebruik sprake zijn van een defect, dan ontvangt u een nieuw artikel. Na 6 maanden kunt u met korting een nieuwe bij ons bestellen.
Heb je van ons goedkeuring gekregen voor retourneren? Je kunt dan het product samengevoegd met je bestelnummer en gegevens retourneren naar; DP Garantie t.a.v. Reparatie afdeling Homerusplein 1 1363 SZ ALMERE LET OP: Graag het volgende informatie bijvoegen aan notitie in de verzending; Voor- en achternaam Mobiele telefoonnummer Bestelnummer Adresgegevens Bij onvoldoende/geen vermelding van bovenstaande gevraagde gegevens kunnen wij je bestelling niet achterhalen en is dus de kans groot dat behandeling onder garantie erg kan vertragen of zelfs niet behandeld kan worden. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij deze controleren, testen en zo nodig repareren. Indien reparatie niet mogelijk is, zullen wij overgaan op een alternatieve oplossing. Mits het defect is ontstaan door normaal gebruik van het artikel en niet door verkeerd gebruik er van.