Close

Retourneren en garantie

Hier vind je alle informatie omtrent garantie en retour sturen. Als jouw vraag niet beantwoord is, kun je hiervoor contact opnemen. De telefoonnummers staan op de homepagina onderin.

Garantie

Bij DrPhone heb je recht op garantie op de door jou bestelde producten. De termijn van deze garantie bedraagt één maand.

DrPhone staat er voor in dat alle aangeboden producten voldoen aan de door ons vermelde specificaties en aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid.

Aanspraak maken op de garantie

Om aanspraak te maken op de garantie, dien je contact op te nemen met onze klantenservice. Onze klantenservice zal je voorzien van alle benodigde informatie en instructies. Stuur in geen geval een product retour zonder dat je hiervoor toestemming hebt van onze klantenservice.

Herroepingsrecht

U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier. klik hier


DrPhone vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft wij de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.

Gevolgen van de herroeping

Als u de overeenkomst herroept, ontvangt u alle betalingen die u tot op dat moment heeft gedaan, inclusief leveringskosten (met uitzondering van eventuele extra kosten ten gevolge van uw keuze voor een andere wijze van levering dan de door ons geboden goedkoopste standaard levering) onverwijld en in ieder geval niet later dan 14 dagen nadat wij op de hoogte zijn gesteld van uw beslissing de overeenkomst te herroepen, van ons terug. Wij betalen u terug met hetzelfde betaalmiddel als waarmee u de oorspronkelijke transactie heeft verricht, tenzij u uitdrukkelijk anderszins heeft ingestemd; in ieder geval zullen u voor zulke terugbetaling geen kosten in rekening worden gebracht. Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen, of u heeft aangetoond dat u de goederen heeft teruggezonden, al naar gelang welk tijdstip eerst valt.

U dient de goederen onverwijld, doch in ieder geval niet later dan 14 dagen na de dag waarop u het besluit de overeenkomst te herroepen aan ons heeft medegedeeld, aan ons terug te zenden of te overhandigen. U bent op tijd als u de goederen terugstuurt voordat de termijn van 14 dagen is verstreken.

U bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de werking van de goederen vast te stellen.

Defect bij aankomst (DOA)

Indien blijkt dat één van de door jou bestelde producten bij aankomst defect is, zal DrPhone deze producten kosteloos vervangen. Neem in dit geval contact op met onze klantenservice en zorg dat je een duidelijke omschrijving van het defect bij de hand hebt. Stuur in geen geval een product retour zonder dat je hiervoor toestemming hebt van onze klantenservice.

Product(en) retour sturen

Voorwaarden

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

De volgende artikelen kunnen niet geretourneerd worden:

- Zendingen die door de brievenbus passen (kleiner of gelijk aan 38 x 26,5 x 3,2 cm) moeten aangemeld worden als briefpost (hierbij krijgt u ook een Track and trace nummer). NIET ALS BRIEVENBUSPAKJE OF PAKKET!

- Artikelen die maar eenmaal gebruikt kunnen worden. Denk hierbij aan bijvoorbeeld screenprotectors.

- Artikelen van merkproducten (geen DrPhone) waarvan de verpakking beschadigd of incompleet is. - Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.

- Artikelen die wegens hygiënische redenen niet meer gebruikt kunnen worden (m.u.v. het geval dat het product defect is bij aankomst). Denk hierbij aan in-ear oordoppen. De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

- Zendingen die door de brievenbus passen (kleiner of gelijk aan 38 x 26,5 x 3,2 cm) moeten aangemeld worden als briefpost (hierbij krijgt u ook een Track and trace nummer). Niet als brievenbuspakje of pakket aanmelden!

- De verpakking van de geretourneerde artikelen mag niet beschadigd zijn. - Je krijgt 6 maanden garantie bij ons. Na de garantie periode kun je contact met ons opnemen voor eventueel hulp of een nieuw product met korting.

- Het product mag niet gebruikt zijn. Zowel de verpakking als het product moeten in nieuwstaat verkeren.

- Mocht u een vervangend artikel willen, dan kunt u dit vermelden in de retourreden. - Oordopjes ( in verband met hygiëne).

- Producten zoals screenprotectors en tempered glazen. - Producten waarvan de zegel van verbroken is - Producten waarvan de verpakking niet meer intact is.

- Producten waarvan de software persoonsgebonden is (o.a. LUXWALLET , Flashdrives) - Producten die gebruikt zijn (u heeft wel recht op vervanging of reparatie binnen uw 30 dagen retourrecht)

De staat en verpakking van geretourneerde artikelen moet aan de volgende voorwaarden voldoen:

- Bij producten die als defect worden aangegeven bij retour ,wordt het artikel vervangen of gerepareerd. Deze wordt automatisch met overleg direct voor u geruild voor een nieuwe of gerepareerd. Let op: Bij producten zoals glazen screen protectors niet de stickers eraf halen en vervolgens weer erop plakken. Deze dient van te voren goed te worden bekeken of deze voor de juiste model is. Als dit niet gebeurd en hij komt gebruikt terug wordt de retour helaas niet geaccepteerd en krijgt u van ons een nieuwe opgestuurd. Let op: Wij zijn niet verantwoordelijk voor het zetten van (glazen) screen protectors. Dit is op eigen initiatief. Als u niet zeker bent van uw zaak laat dit dan ook door iemand anders zetten die er ervaring mee heeft dit in verband met bubbels die op uw glas kan blijven zitten.

Let op: De volgende producten zijn ook uitgesloten voor retour: - artikelen die om hygiënische redenen niet geruild kunnen worden zoals oordopjes, headsets en hoofdtelefoons. Het product moet in originele staat zijn zonder beschadigingen aan het product. Het product moet zo snel mogelijk worden verstuurd naar het volgende adres: Homerusplein 1, 1363 SZ Almere Indien deze niet wordt verstuurd gaan we ervan uit dat u het artikel houdt.

Bij DrPhone krijg je 6 maanden garantie op alle artikelen. Mocht er bij normaal gebruik sprake zijn van een defect, dan ontvangt u een nieuw artikel. Na 6 maanden kunt u met korting een nieuwe bij ons bestellen.

Heb je van ons goedkeuring gekregen voor retourneren? Je kunt dan het product samengevoegd met je bestelnummer en gegevens retourneren naar; DP Garantie t.a.v. Reparatie afdeling Homerusplein 1 1363 SZ ALMERE LET OP: Graag het volgende informatie bijvoegen aan notitie in de verzending; Voor- en achternaam Mobiele telefoonnummer Bestelnummer Adresgegevens Bij onvoldoende/geen vermelding van bovenstaande gevraagde gegevens kunnen wij je bestelling niet achterhalen en is dus de kans groot dat behandeling onder garantie erg kan vertragen of zelfs niet behandeld kan worden. Zodra wij het artikel hebben ontvangen, zullen wij deze controleren, testen en zo nodig repareren. Indien reparatie niet mogelijk is, zullen wij overgaan op een alternatieve oplossing. Mits het defect is ontstaan door normaal gebruik van het artikel en niet door verkeerd gebruik er van.


Close